Geras specialistas lygu kokybiškos SEO paslaugos

Kiekviena paslauga (nesvarbu, ar tai būtų griovių kasimas, ar mūsų analizuojamas SEO) yra orientuota į esamos situacijoss tobulinimą. Vadinasi, tai savaime turėtų būti „gėris“. Tačiau tik nuo tam tikrą veiksmą atliekančių žmonių priklausys, ar galutiniai rezultatai bus vertinami teigiamai. Straipsnyje pabandysime „nutapyti“ portretą specialisto, kurio atliekamos SEO paslaugos neabejotinai bus kokybiškos.

Kokybiškos SEO paslaugosTaigi, geras SEO specialistas turi būti:

  • Įvairiapusiškai talentingas arba subūręs aplink save tokią komandą.

SEO paslaugos apima tiek darbą su pačia internetine svetaine, tiek jos reklamavimą internatinėje erdvėje. Viena paslaugų dalis reikalauja techninių žinių (algoritmai, kodai ir panašiai), kita – kūrybinių (turinio pildymo arba SEO straipsnių rašymas). Dar kita – netgi vadybinių sugebėjimų (derybos, susitariant dėl nuorodų patalpinimo kitose svetainėse). Sunkiai įsivaizduojama, kaip tai sugebėtų (ar suspėtų) atlikti vienas žmogus. Todėl dažniausiai tokias paslaugas teikia komanda, kurioje kiekvienas iš narių yra atsakingas už tam tikros funkcijos atlikimą. Geras specialistas jokiu būdu negali klientui pasakyti, jog tam tikros paslaugos jis neteikia.

  • Sąžiningas.

Sąžiningumas pasireiškia keletu aspektu. Visų pirma, atliekamos SEO paslaugos turi būti legalios, tai yra nenaudojami jokie draudžiami metodai. Pastarieji nors ir gali pagreitinti visą procesą, tačiau susekimo atveju gresia optimizuojamos svetainė pašalinimas iš matomumo tarp paieškos rezultatų.

Sąžiningas specialistas taip pat nežadės, kad per tiek ir tiek laiko kliento svetainė taps Google (ar kitos paieškos sistemos) karaliumi. Juk negali būti garantuotas, ar paieškos sistema nepakeis reikalavimo, o konkurentai nesiims aktyvių veiksmų. Geras specialistas apie visa tai klientą įspės prieš pradėdamas darbą, pabrėždamas, jog SEO paslaugos reikalauja laiko (tai atperka ilgai išliekantys rezultatai).

  • Pripažįstantis naujoves.

Be šios savybės – nei žingsnio. SEO – greitai atsinaujinanti sritis. Nespėjantieji su permainomis lieka autsaideriais. Esminės naujovės šiuo metu – orientacija į turinio kokybę, o ne į kiekybę bei internetinės erdvės teršimą bereikšme informacija.

Kaip nuspręsti, ar savo paslaugas siūlantis specialistas yra vertas dėmesio. Maža gudrybė: pažiūrėkite, kokioje pozicijoje yra jo internetinė svetainė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *