Bėgimo takeliai: kuris geriausias?

Kalbant apie treniruoklius, skirtus treniruotis namuose, tikriausiai patys populiariausi ir naudingiausi treniruokliai yra bėgimo takeliai. Bėgimo takeliai yra paprasti naudoti ir sportuojant atkartojami natūralūs ėjimo, bėgimo ar ėjimo į kalną judesiai, bei efektyviai degina kalorijas. Dėl universalumo dauguma žmonių mielai įsigyja šiuos treniruoklius, tačiau visada iškyla paprasčiausias klausimas, – kurie bėgimo takeliai yra patys geriausi?

Kriterijai perkant bėgimo takelį

begimo takeliaiPats pirmiausias kriterijus renkantis bėgimo takelius yra jūsų treniravimosi tikslas. Kodėl perkate bėgimo takelį? Ar jūs norite palaikyti fizinį stovį ir bėgioti nepriklausomai nuo oro sąlygų, o gal tiesiog labiau patinka bėgioti namuose prieš televizorių? Įsigijus prastos kokybės, nepakankamai galingą bėgimo takelį, kuris neatitinka jūsų reikalavimų, tik bereikalingai išmesite pinigus, o rezultato negausite, todėl tikrai nedarykite šios klaidos.

Kitas dalykas, kurį turite įvertinti, yra bėgimo takelio naudojimo dažnumas. Jeigu naudosite pakankamai retai, todėl tikriausiai ir pats bėgimo takelis kainuos mažiau, tačiau jeigu naudosite nuolatos ir intensyviai, tuomet reikės paieškoti kokybiškesnio ir žinoma brangesnio bėgimo takelio.

Nereikėtų pamiršti ir šeimoje esančių asmenų kiekį, kurie planuoja naudotis bėgimo takeliu, įvertinti kiekvieno iš jų ūgį, svorį ir šiuos kriterijus įtraukti į sąrašą.

Žinoma, jeigu jau senai ieškote bėgimo takelio, tikriausiai jau žinote, kokių funkcijų jums reikia, tačiau galite susidurti su problema renkantis tarp prekinių ženklų. Tikėtina, kad susidėlioja prioritetus galėsite pasirinkti iš skirtingų prekinių ženklų ir dažnai pasitaiko, kad kur kas pigesnių, tačiau mažiau žinomų modelių duomenys arba labai mažai arba niekuo nesiskiria nuo brangiau kainuojančių, todėl ir vėl iškyla dilema, kurį rinktis? Tikrai nerekomenduojame priimti sprendimo skubotai ir įvertinti bėgimo takelių patikimumą ir dažnai firmos ženklas yra patikimumo įrodymas, todėl pasidomėkite garantiniu aptarnavimu, kuris tikrai yra svarbus, nes treniruoklis perkamas ilgesniam laikui. Trumpas garantinis laikotarpis dažnai pasako ir apie bėgimo takelio gyvavimo laiką.

Paskutinis kriterijus yra kaina. Tačiau bėgimo takeliai nėra ta prekė, kur galima stipriai sutaupyti. Tikrai nerekomenduotina taupyti kokybės ir patikimumo kaina arba perkant trumpą garantinį laikotarpį turintį bėgimo takelį.

Bėgimo takelio variklis

Tikriausiai pats svarbiausias bėgimo takelio komponentas yra jo variklis, kurį reikėtų aptarti atskirai. Labai dažnai bėgimo takeliai pasirenkami pagal variklio galingumą. Tačiau nereikėtų painioti vieno dalyko. Kai kurie gamintojai galią nurodo kaip tą, kuria galima nuolatos treniruotis, tačiau pasitaiko, kai galia nurodo maksimalią, kokią galima pasiekti. Tai reiškia, kad pastarieji bėgimo takeliai gali pasiekti maksimalią nurodytą galią, bet negali nuolatos tokiu veikti pajėgumu. Bėgimo takeliai, kurie nuolat gali veikti nurodytu galingumu gali pasiekti aukštesnį maksimalų galingumą.

Kitos savybės, į kurias vertėtų atkreipti dėmesį

Bėgimo takeliai ir jų kaina skiriasi nuo turimų savybių ir funkcijų, todėl reikėtų žinoti kurios iš jų reikalingos konkrečiam vartotojui.

Labai svarbus bėgimo takelio elementas yra bėgimo diržas. Reikėtų atkreipti dėmesį į jo storį, plotį bei ilgį. Diržo storis yra tuo geresnis, kuo jis yra storesnis. Ilgis yra ypatingai svarbus tuomet, jeigu esate aukšto ūgio, tuomet ir jūsų žingsnio ilgis bus ilgesnis, todėl ir bėgimo takelio bėgimo diržo ilgis turės būti didesnis.

Minimalus ir maksimalus greitis priklauso nuo to ar bėgimo takelį naudosite tiktai ėjimui ar bėgimui. Ėjimui skirti bėgimo takeliai dažniausiai prasideda nuo 0 ar 0,5 km/val iki 10 km/val maksimalaus greičio, kurio ėjimui pilnai užtenka. Bėgimui skirti bėgimo takeliai prasideda nuo panašaus greičio ir pasiekia iki 18 – 20 km/val greitį.

Pakilimo kampas paprastai siūlomas nuo 2 iki 15 procentų ir čia taisyklė paprasta, kuo aukštesnis galimas pakilimo kampas, tuo geriau.

Elektroniniai monitoriai standartiškai rodo greitį, laiką ir atstumą. Papildomai gali būti rodomas sudegintų kalorijų kiekis, pulsas bei galimybė nusistatyti papildomas programas, kurios palengvina treniruotę bei galimybė nusistatyti papildomas programas, kurios palengvina treniruotės pasirinkimo naštą ir gelbsti nuo monotonijos.

Priverstinis išsijungimas dažniausiai būna magnetas, kurio kitas galas tvirtinamas prie jūsų rūbų. Priverstinis išsijungimas naudingas tuomet, kai pakliūnate į vienokią ar kitokią keblią situaciją (nugriuvimas, užsikabinimas ir pan.) ir reikalingas skubus bėgimo takelio išjungimas.

Užraktas arba raktas padeda išvengti, kad vaikai atsitiktinai nepaleistų bėgimo takelio

Ko reikėtų vengti?

Mechaniškai atliekamas pakilimo kampo keitimas treniruotei tikrai neduos didelės naudos, kadangi norėdami pakeisti kampą, turėsite sustabdyti bėgimo takelį, nuo jo nulipti ir pakelti į norimą padėtų. Norint pakelti dar aukščiau viską reikės kartoti iš naujo. Tikriausiai nereikia ir aiškinti koks nemalonumas atsiranda sportuojant, todėl tokios funkcijos tikriausiai ir nenaudosite.

Mechaninių bėgimo takelių taip pat nerekomenduojama rinktis. Taip, jie kainuoja kur kas pigiau, tačiau ar verta namuose turėti pigesnį daiktą, kuriuo nesinaudosite.

Taip pat reikėtų vengti bėgimo takelių su aukštu pradiniu greičiu, takelių be garantinio arba labai trumpu garantiniu aptarnavimo laikotarpiu, per trumpą arba per siaurą bėgimo juostą, mažos galios variklį

Kur pirkti bėgimo takelį?

Vadovaudamiesi šiomis rekomendacijomis galėsite be didesnių problemų įsigyti kokybišką bėgimo takelį parduotuvėje ar perkant internetu. Pastaruoju būdu pirkti tokį daiktą yra netgi patogiau, kadangi galite pasirinkti iš įvairiausių modelių, juos neskubant apžiūrėti, palyginti, įvertinti ir tik tada įsigyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *